Helix logo

Pitanja & Odgovori

Početak rada

Koliko vremena je potrebno za instalaciju programa?

Sama instalacija traje kratko, kao uobičajena instalacija bilo kog softvera. S obzirom da našim korisnicima nudimo pomoć pri inicijalanim podešavanjima, same pripreme ordinacije za instalaciju mogu trajati par sati. Ove pripreme podrazumevaju unos osnovnih podataka ordinacije/klinike, unos cenovnika, odeljenja, zaposlenih, prilagođavanje izgleda dokumentacije, povezivanje sa drugim uređajima i ostala osnovna podešavanja.

Da li pružate obuku zaposlenih?

Uz svaku instalaciju programa dobija se besplatna inicijalna obuka zaposlenih.

Rad sa programom

Da li program omogućava zabranu vidljivosti određenih informacija?

Da, ovo se postiže utvrđenim sistemom privilegija. Postoji predefinisani sistem privilegija, a kasnije vi sami možete definisati nive pristupa koji odgovaraju vašoj praksi.

Svaki zaposleni pristupa sistemu koristeći svoju šifru ili ID karticu i na osnovu uloge koja mu je dodeljena (vlasnik, doktor, sestra, administrativni radnik,...) sistem određuje koji podaci će mu biti dostupni.

Da li se modul za obradu snimaka može povezati sa mojom kamerom/skenerom/aparatom?

Da, ukoliko to proizvođač uređaja koji koristite to dozvoljava (kako najčešće i jeste slučaj).

Ovaj modul se naručuje posebno s obzirom da se za svaki tip uređaja razvija poseban dodatak.

Da li je moguća kombinovana naplata (na primer: faktura + gotovina)?

Moguće su sve vrste naplate: gotovina, kartice, fakture, ino-fakture, čekovi. Takođe, postoje opcije za odobravanje trenutnog ili stalnog popusta, odloženo plaćanje i kreiranje predračuna.

Da li se iz programa pacijentu može poslati e-mail sa nalazom?

Da, bilo koji dokumenat se može direktno poslati na pacijentov e-mail. Isto tako i svojim saradnicima možete poslati nalaze, naloge, račune, čestitke i obaveštenja na njihovu email adresu.

Da li se može menjati izgled dokumentacije?

Da. Postoji predefinisani izgled dokumenta, ali ako u podešavanjima učitate svoj logo i kontakt podatke to će se preneti na izgled celokupne dokumentacije. Takođe, mogu se kreirati (ili učitati) proizvoljni šabloni koji će se koristiti na pojedinim odeljenjima za potrebe izdavanja nalaza, uputa i saveta.

Kupovina

Koliko košta Helix?

Cena se formira na osnovu broja licenci koje se poručuju, dostupnih opcija kao i izabranog paketa održavanja. Uskoro će na sajtu biti dostupan kompletan cenovnik softverskih paketa kao i sve ostale informacije u vezi poručivanja. Do tada, molimo Vas da nas kontaktirate ukoliko želite da dobijete besplatnu ponudu.

Da li je moguća kupovina programa u više rata?

Da. Informacije o kupovini na rate i ostalim pogodnostima pri plaćanju će uskoro biti dostupne na ovom sajtu. Do tada, molimo Vas da nas kontaktirate ukoliko su vam potrebne precizne informacije.

Tehnička podrška

Šta zapravo podrazumeva tehnička podrška?

Podrška koji obezbeđujemo garanutuje vašoj ordinaciji da će nesmetano raditi sa programom i da će svi zaposleni u najbržem roku dobiti odgovore na svoja pitanja.

Usluge tehničke podrške obuhvataju: telefonsku podršku (dežurni telefoni i operateri), internet podršku (udaljeni pristup vašim računarima i trenutno rešavanje problema), izlaske na teren (službena vozila), održavanje opreme (razvijen servis), instalacije novih verzija (konstantan razvoj i unapređivanje programa), konsultacije i dodatnu obuku korisnika.

Kako se koristi tehnička podrška?

Odabirom nekog paketa podrške se odlučujete za komplet usluga za koje smatrate da će vam najviše odgovarati prilikom rada sa softverom. Obično se paket podrške bira u odnosu na broj licenci koje ste poručili, veličinu objekta i obim poslovanja.

Da li je obavezan ugovor o održavanju?

Ne, ali se preporučuje.